wtorek, 18 listopada 2014

Powrót ♥

Cześć Kochani!
Jak mnie tu dawno nie było, ja nie mogę. Masakra. Przepraszam Was. Nie żyjemy tylko blogiem, niestety. Szkoła, szkoła, szkoła. Powiedziałabym coś więcej, ale cenzura. Wiem, że nie będzie już tyle czytelników, ile wcześniej, ale przepraszam was jeszcze raz, i obiecuję, że rozdziału będę dodawać raz na tydzień, albo na 2 tygodnie. Niestety, kiedyś było więcej, ale LICEUM! Ludzie.. Musze Wam wszystko opowiedzieć. Ostatni post był w.. maju! A jest listopad :// (Przepraszam za emotke, ale no.. musiałam.) Wakacje minęły, stajnia prawie codziennie mnie widziała, hehe. No więc co się u mnie zmieniło? Interesuje Was to? O ile w ogóle ma jeszcze kogo interesować. No więc: skończyłam gimnazjum! Alleluja :D Ale teraz Liiceum. Więcej nauki, trudniejszy materiał, no i niezbędne.. pierwsze zagrożenia xDD Jestem głupia. Nic nie poradzę.. Do kujonów nie należę. O liceum powiem wam jedno, najważniejsze!
.
.
.
.
.

Kocham moją klasę ♥ ! Są najlepsi <3
.
.
.
.
A zastanawiacie się może jaką klase wybrałam? Zgadujcie ^^
(przepraszam za emotki, niestety bez nich nie umiem pisać, no cóż, ale to nie rozdział, więc mam nadzieje, że przymkniecie oko ;) )
 .
.
.
Rozdział pojawi się jak tylko znajde chwile, krótki będzie zapewne, bo muszę ogarnąć caaaaałyy dotychczasowy materiał, bo go - przepraszam - ale nie pamiętam. No to ja się z Wami żegnam, zgadujcie jaką klasą wybrałam. Jeśli ktoś zgadnie do jakiej klasy chodze (humanistyczna, europejska, biol-chem, mat-inf, mat-ang), to powiem, dlaczego tak bardzo ją kocham <3 Ciao! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz